The Spoof to Sue the Sun Newspaper for Plagiarism

Funny story written by Gordon Bennet

Monday, 10 March 2008

image for The Spoof to Sue the Sun Newspaper for Plagiarism
The Spoof Chief Executive Officer spending the claim for damages

The Chief Executive Officer of The Spoof has announced that The Website is to sue The Sun Newspaper for Plagiarism.

The CEO has already instructed the London based QC, The Queen Mudder to seek damages in access of £500,000.00 for infringement of copyright.

Apparently on Thursday 5th March The Sun Newspaper printed a story including the headline that Prince Harry on his return from Afghanistan would be spending time in Chelsy.

However the headline is already copyright to GB News and The Spoof Website having been registered with the Copyright Standards Office on 18th February 2008 when Gordon Bennet ran a story on Prince Harry spending too much time in Chelsy.

This is not the first time The Spoof has sued The Sun, as in 2006 The Spoof was awarded £1.00 in damages for infringement of copyright.

In anticipation of getting rich, The Spoof CEO has apparently already awarded himself a pay rise and a holiday in paradise for his new wife and himself.

The funny story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.

Do you dream of being a comedy news writer? Click here to be a writer!

Comedy spoof news topics



Mailing List

Get Spoof News in your email inbox!

Subscribe…
Go to top
readers are online right now!
Globey, The Spoof's mascot

We use cookies to give you the best experience, this includes cookies from third party websites and advertisers.

Continue ? Find out more